Biograf

Fokus på åndedræt. Mindfulness øvelse, ca. 15 min.
Det at fokusere på sit åndedræt er noget, der går igen inden for alle traditioner og former for mindfulness og meditation. Det er meget vigtigt at træne, fordi det åbner op for resten af praksissen. Alle andre øvelser afhænger af, at man har trænet sig i at bruge åndedrætsmeditation.
Åndedrættet fungerer som anker for vores bevidsthed og giver mulighed for, at vi kan berolige os selv.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...

Allan | Svar 24.11.2013 21.04

Hej Lone! Dejligt at du kan lide øvelserne Det er ikke meningen de skal afbrydes af musik?? Jeg kan ikke høre noget musik?? Måske var det noget helt andet?

Lone kruse Jensen | Svar 17.11.2013 14.01

Hej Allan.
Jeg er meget interesseret i dine øvelser, men hvorfor har du den helt ustyrlige stressende musik i baggrunden????? Det er vist ikke dig.

Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

17.12 | 13:36

Hej Marna! Mindfulness-teknikkerne kan sagtens anvendes af udviklingshæmmede. De skal tilpasses lidt. Jeg kommer gerne ud og prøver det med dig/jer.

...
13.12 | 13:11

Har du kendskab til nogle redskaber der kan bruges til udviklingshæmmede til at berolige?

...
24.11 | 21:04

Hej Lone! Dejligt at du kan lide øvelserne Det er ikke meningen de skal afbrydes af musik?? Jeg kan ikke høre noget musik?? Måske var det noget helt andet?

...
17.11 | 14:01

Hej Allan.
Jeg er meget interesseret i dine øvelser, men hvorfor har du den helt ustyrlige stressende musik i baggrunden????? Det er vist ikke dig.

...
Du kan lide denne side